با سلام و احترام. بدینوسیله مراتب سپاس خود را از تلاش و زحمات ارزشمند و صادقانه جنابعالی و همکاران محترمتان در مرکز مشاوران نیک پندار شریف تقدیم می داریم.
از درگاه ایزد منان دوام عزت، اقتدار و تداوم حضور و تاثیر آن بزرگواران را در راستای دستیابی به اهداف عالی در عرصه ی خدمات به شرکت های دانش بنیان و همچنین پیشرفت روزافزون را مسئلت داریم. با تشکر

توکلی
مدیر تضمین کیفیت آرمان شیمی سنج

سلام. من از چند خدمت شما استفاده کردم از جمله مشاوره گمرکی ،سرباز امریه و مشاور حقوقی و… بسیار سپاسگزارم از این همه پیگیری و رصد این موضوع ها

آقای مهدی قمری
ایده پردازان الکترونیک البرز

مجموعه خوب مشاوران نیک پندار شریف. خوشحالم که توانستم بعد از آشنایی با تیم خوب شما ، نگرش بهتری نسبت به آینده و اهدافم داشته باشم ، مدت زمانی که در کنار تیم شما بودم بسیار تجربه ی عالی وسازنده ای بود برای من و دیدم رو نسبت به آینده و مسیرم مثبت تر نمود.
سپاس فراوان از مجموعه ی خوب شما برای همه ی دلسوزی ها ،پیگیری ها و انرژی هایی که برای ارتقا افرادی همچون بنده بکار میگیرید و همینطور سپاس از مدیریت مجموعه ی تریتا کمپانی که مسبب آشنایی بنده با شما و رقم زدن این تجربیات ارزنده بود.

خانم مهندس عباسی
برسام داده آویژه البرز

با سلام و احترام. ضمن عرض خداقوت به تمام کارکنان و مدیریت محترم مرکز توانمندسازی “مشاوران نیک پندار شریف (منش)” ، از تلاش ها و راهنمایی های ارزشمند شما در ارتقاء توان علمی و عملی شرکتهای مستقر در پارک علم و فناوری گیلان نهایت سپاس را دارم.
از اینکه با برگزاری کلاس های آموزشی همواره پاسخگو و یاریگر شرکت های مستقر در این مرکز شده اید برایتان از خداوند، توفیق روزافزون آرزومندم. با احترام

آقای دکتر علی باستی
رئیس پارک علم و فناوری گیلان

سلام خدا قوت. خوشبختانه حضور در جلسات توانمند سازي باعث تصحيح مسير شركت در مراحل رسيدگي يك پرونده به بن بست رسيده در دارايي گرديد و منفعت قابل توجهي براي شركت ايجاد كرد.
كه جناب پرپنجي بعنوان مشاور، راهنمايي هاي بسيار موثري در تبيين نقشه راه داشتند .
در زمينه دريافت وام هاي بابهره پائين نيز راهنمايي هاي بسيار كارامدي داشتيم .
نكته كليدي هماهنگي ها و پيگيري هاي گروه پشتيباني و تنظيم جلسات بود كه بسيار با مهارت و دلسوزانه و دقيق انجام پذيرفت.

خانم مدیری
پلیمری تدبیر نیکان

نیاز هر کارآفرین در هر مرحله از مسیر, بودن افراد بامهارت و دلسوز است.افرادی که در مسیر راه دستمون در همه ی زمینه ها بگیرن و بهمون بگن ادامه بده و ما در کنارت هستیم…خدا رو شکر این امر با وجود دوستان حرفه ای منش و اقای محمدی برای من اتفاق افتاده است.

خانم مهندس یغمایی
روان درب رسیس البرز

با سلام، مجموعه ی ما از اوایل سال ۱۳۹۹ بلافاصله بعد از دریافت تاییدیه ی دانش بنیانی با منش آشنا شد و این آشنایی شروعی قوی را در این راه توسط مشاوره های با کیفیت بالا برای ما رقم زد. که این راه پر پیچ و خم بدون همراهی منش بسیار دشوار بود.

محمد روستانیا
شرکت دانش بنیان گروه مهندسی جم مکاترونیک دهکده

با سلام و احترام. ضمن عرض خداقوت به تمام کارکنان محترم مرکز توانمندسازی “مشاوران نیک پندار شریف (منش)” ، از تلاش ها و راهنمایی های ارزشمند شما در ارتقاء توان علمی و عملی مرکز رشد تخصصی واحدهای فناور خاک و آب نهایت سپاس را دارم.
از اینکه با برگزاری کلاس های آموزشی و مشاوره های تخصصی همواره پاسخگو و یاریگر کارکنان و شرکت های مستقر در این مرکز شده اید برایتان از خداوند، توفیق روزافزون آرزومندم. با تجدید احترام

خانم اشرف اسمعیلی زاد
رئیس مرکز رشد تخصصی واحدهای فناور خاک و آب

ضمن تشكر و قدر دانى از اساتيد محترم كه در نهايت صبوري و تسلط و تدريس عالي، وبينار ها و كارگاه هاى آموزشى بسيار مفيدى را برگزار نمودند.

خانم دکتر اخباری فر
مرکز رشد دانشگاه آزاد اسلامی پرند

سلام اينجانب ليزا نبهاني كارشناس مسئول آموزش موسسه تحقيقات علوم باغباني هستم، در پاييز و زمستان ١٣٩٩ در دو مرحله، مركز توانمند سازي استان البرز با موسسه ما همكاري نمود و دوره آموزشي آشنايي با فرايند شركت هاي دانش بنيان را برگزار نمود. از تعامل و همكاري همكاران محترم اين شركت بسيار راضي بوديم و هر دو دوره با برنامه ريزي دقيق و با كيفيت بسيار بالا برگزار شد. براي همكاران محترم اين شركت مخصوصا آقاي محمدي و مدرس محترم آقاي دکتر حقیقی كه با علاقه و دلسوزي با موسسه تحقيقات علوم باغباني همكاري داشتند آرزوي موفقيت داريم.

خانم ليزا نبهانی
موسسه تحقیقات علوم باغبانی